Salam sayang buat semua. Blog ini ialah diari tak private Kak Elee. Apa saja yang terlintas di fikiran, akan akak kongsikan di sini. Selamat membaca.
RSS

Jumaat, Mac 02, 2012

Nama Baru...

Wah, dah lama saya tak menulis di sini dek kesibukan menulis di sana. Ahaks. Buat pengetahuan kepada sesiapa yang sudi ambil tahu, saya ada membuka satu lagi blog untuk meletakkan karya-karya yang sedang saya usahakan. Untuk membaca karya-karya tersebut (kalau sudi, of course) add saya sebagai kawan di Facebook dan kemudian, berikan alamat email anda supaya boleh saya invite ke blog itu. Minta maaf, blog itu terpaksa saya tutup kepada umum atas sebab-sebab tertentu. 

Dan saya juga minta maaf kerana menukar nama blog saya yang satu ini. Semuanya atas sebab-sebab tertentu. Rasanya penggunaan internet tidak sebebas dulu lagi. Sebab itu saya enggan lagi mengguna nama sendiri untuk URL blog saya atau apa saja yang berkaitan dengan internet. Harap maaf sangat-sangat. 

Itu saja. Mwah. 

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Komen:

aku_wan berkata...

Whoa!! dh lama saya x menyemak kt sini.. hehehe..

rasyidah kamar berkata...

this is my new blog!do stopby ;)
http://www.rasyidahkamar.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails